piątek, 20 grudnia 2019

świąteczne klimaty...

Wpadł mi dziś na lokalnej grupie noclegowej post o tym, że gdzieś tam wieczerza wigilijna od osoby ma kosztować 128 złotych, plus nocleg, plus obiad 75 złotych. Ceny śniadania nie podano. I włos mi się zjeżył na głowie...Jakoś pod koniec pierwszej dekady listopada przygotowałam i umieściłam ofertę świąteczną, w cenie 100 złotych za osobę. Z noclegiem i wyżywieniem. Zapytań było dużo, nawet aż za dużo, bo jedna pani ze trzy dni mnie zasypywała pytaniami, w międzyczasie przyjęłam dwie rezerwacje na Wielkanoc, a summa summarum na Boże Narodzenie przyjadą do mnie tylko dwie osoby. Spotkałam wczoraj koleżankę, która pracuje od wielu lat w jakimś tam ośrodku w K. i oceniła, że moja oferta była za tania. I mimo iż jestem osobą, którą niewiele jest w stanie zaskoczyć, to tak, zdziwiona jestem. Lepiej jechać tam, gdzie drożej? Mam tylko dobre opinie w internecie, jedzenia nie żałuję, wszystko robię sama, a jednak gości tym nie zainteresowałam. Może na następne święta rzucę cenę 200 procent wyższą?!

3 komentarze:

  1. Według mnie , cena 100 zł z noclegiem od osoby zdecydowanie za mało !!!. Szanuj swoją pracę ,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam się dopiero rozkręcić , a tu ciach i poszedł mój komentarz .Nie ma takiej opcji , że zmieścisz się w tej cenie z Wigilią , zważywszy że ceny np. ryb bardzo wysokie ...a i inne produkty podobnie . Peaca w tym czasie też kosztuje , no i oczywiście pokoje się same nie sprzatną i pościel , obrusy nie upiorą . Fajnie jest przyjechać z bagażem i torebką na ramieniu ...ale to niestety kosztuje .

      Usuń
    2. to tak miało być na zasadzie, żeby się jedzenie nie zmarnowało...bo zawsze robię za dużo, ale na Wielkanoc już mam nauczkę, że musi być drożej, inaczej nie będzie gości...

      Usuń