środa, 6 kwietnia 2022

2022

 A jednak blog nie zniknął, jak się obawiałam...adresu zapomniałam najzwyczajniej w świecie...10 sezon przede mną, to niewiarygodne...wydaje się, że nie tak dawno wszystko się zaczęło, ciągle dokupuję jakieś nowe rzeczy, bynajmniej nie zmieniając (nie licząc szczotek toaletowych), bo ciągle czegoś brakuje...mamy kwiecień 2022... ja mam lat 50, a piątą część mojego życia zajmuje agro...najpierw te dwa duże rodzinne pokoje na górze, tak jak przystało zgodnie z przepisami (rolnik może wynajmować do 5 pokoi, do 20 miejsc noclegowych tam, gdzie mieszka), w 2019 roku pojawił się Domek...jedni Goście wolą tam, inni tu...ceny są jednakowe, acz w Domku 4 osoby raczej nie zmieszczą się  w jednym pokoju. Ale mieszczą się...Ewidentnie moją pasją jest kuchnia..lubię gotować, uwielbiam, jak Gościom smakuje...Sama potrafię zjeść zupkę chińską...ale jak są Goście, świat się zmienia...dziękuję i zapraszam w nowy sezon...będzie jeszcze lepiej...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz